Міжнародні тенденції

Як дійсно глобальна міжнародна компанія, Puratos є центром культури смаку. Ми вивчаємо міжнародні і місцеві тенденції, шукаємо натхнення і впроваджуємо приголомшливі різноманітні рішення на різних ринках світу.

Тенденції

International trands Ми знаходимося в тісному контакті з нашими клієнтами по всьому світу. Найбільші офіси компанії  постійно спостерігають і аналізують нові тенденції і відкривають нові бізнес-можливості для наших клієнтів. У відповідності з нашими останніми дослідженнями споживчих трендів на нашому ринку домінують такі очікування як смак, здоров'я, зручність, задоволення і натуральність.

Виявлення споживчих переваг на місці

Наш автобус "Sensobus" - це унікальна, повністю обладнана лабораторія сенсорного аналізу на колесах. Він здатний провести сенсорний аналіз по всій Європі, а також в Південній і Північній Америці. Він може прийняти сотні споживачів на день, прямо там де вони купують продукти. З нашим Сенсобусом, ми можемо швидко визначити що воліють споживачі і допомогти нашим клієнтам і розробникам прийняти краще рішення.

Покриття ринку

Завдяки добре розвиненій мережі наших дочірніх підприємств і партнерів в більш ніж 100 країнах світу, ми можемо виявляти останні тенденції на самому ранньому етапі. У нас налагоджений тісний контакт з більш ніж 200 тисячами споживачів, що представляють всі групи споживачів: артізани, супермаркети, сектор HoReCa та промислові підприємства. На додаток до цієї щоденної взаємодії, ми ведемо відкритий і конструктивний діалог з торговими організаціями та іншими зацікавленими учасниками харчового бізнесу.
У нас налагоджений тісний контакт з більш ніж 200 тисячами споживачів, що представляють всі групи споживачів

Розвідка ринку

Вивчання ринку дозволяє приймати рішення на підставі попиту ринку. Покриваючи ринок по різним напрямкам, ми намагаэмось сприяти досяженню мети, яку поділяють і наші клієнти: розвиток їх бізнесу.