"Чиста" етикетка

Сьогодні все більше уваги приділяється маркуванню продукції, адже споживачі хочуть знати з чого складаються продукти, які вони придбали. Сучасні споживачі віддають перевагу лаконічним, зрозумілим та «чистим» етикеткам, які містять переважно натуральні інгредієнти назви яких вони знають та розуміють.

"Чисті" етикетки

Чиста етикетка - це широко відомий термін, проте для нього по сей день не існує нормативного визначення. Часто чиста етикетка є результатом зменшення кількості або цілковитого видалення деяких інгредієнтів (наприклад, без консервантів, без штучних барвників, без штучних ароматизаторів ...).

Загальна концепція "чистої" етикетки полягає в використанні чітких, зрозумілих та натуральних компонентів в складі продукції, а незрозумілі терміни і штучні добавки виключаються зі списку інгредієнтів. Громадська думка навколо цього поняття постійно розвивається і значно відрізняється між регіонами та країнами. Крім того, чиста етикетка - це рухома концепція. Тому в Puratos ми вважаємо більш доцільним вибирати термін "чист (іша) етикетка" (від англ. Сlean(er)Label), оскільки це показує, що це не кінцевий стан продукту, а постійний процес удосконалення.

Синергія інгредієнтів

У Puratos ми маємо багаторічну експертизу в використанні інгредієнтів для хлібобулочних, кондитерських виробів та шоколаду. Ми вміло поєднуємо необхідні інгредієнти, і це дозволяє нам створювати чистіші етикетки. Наприклад, наші мафіни: ми пропонуємо всі інгредієнти для виготовлення цього продукту: готові для випікання суміші, а також наповнення та рішення для декору. Шукаючи синергію між різними компонентами, ми гарантуємо, зменшення загальної кількісті інгредієнтів зазначених на етикетці кінцевого продукту.

Чистіше де це можливо

Пуратос має величезну спадщину продуктів, що вже протягом десятиліть були успішними. Наприклад, S500 - відомий як найкращий комплексний хлібобулочний поліпшувач. Для подібних продуктів ми пропонуємо стандартний асортимент та альтернативний з «чистими» етикетками. Крім того, кожен новий продукт від самого початку розробляється таким чином, щоб бути настільки чистим, наскільки це можливо.

Дізнайтеся більше

Цікаво дізнатися які рішення маємо ми, зверніться до нашого представника.