Як замовити онлайн за допомогою MyPuratos

ЗАМОВЛЯЙТЕ ОНЛАЙН ЗА ДОПОМОГОЮ MYPURATOS

MyPuratos – це проста платформа для онлайн-замовлень, яка пропонує натхнення, гнучкість та зручність для пекарів, кондитерів та шоколатьє. Ви можете замовити свої улюблені інгредієнти Puratos через інтернет-магазин! 

Як користувач MyPuratos, ви можете: 

  • Відкрити повний асортимент продукції Puratos, включаючи ціни та інформацію про наявність 
  • Замовлення цілий день 24/7 
  • Користуватися ексклюзивними акціями 
  • Переваги легкого повторного замовлення 
  • Зберігайте свої улюблені рецепти 
  • Керуйте своїми замовленнями та історією рахунків онлайн 
Website Image 1920x750 px

Як створити обліковий запис? 

Щоб користуватися My Puratos, вам спочатку потрібно укласти договір з компанією через вашого менеджера. Після цього ви автоматично отримуєте доступ до облікового запису MyPuratos. Лише кілька кроків від вашого першого замовлення! 

Як замовити онлайн? 

Ви вже маєте обліковий запис? Чудово! Зробіть своє перше замовлення онлайн зараз. 

FAQ

  • Створення облікового запису
  • Використання та навігація
  • Замовлення
    • Я заповнив реєстраційну форму та встановив пароль, але не отримав електронного листа з підтвердженням для активації облікового запису. Спочатку перевірте, чи не знаходиться електронний лист з підтвердженням у папці «Спам» вашої поштової скриньки. Якщо ви не можете його знайти, зв’яжіться з нами електронною поштою.

    • Так, це цілком можливо. Один обліковий запис може мати кілька контактів електронної пошти, пов’язаних з різними користувачами. Усі замовлення будуть розміщені через один обліковий запис, і всі користувачі бачитимуть одну й ту саму інформацію.

    • Щоб користуватися My Puratos, вам спочатку потрібно укласти договір з компанією через вашого менеджера. Після цього ви автоматично отримуєте доступ до облікового запису MyPuratos.

    • Щоб змінити пароль, натисніть на значок MyPuratos у верхньому правому куті, потім на «Увійти» і, нарешті, на «Забули пароль? Скинути». Ваш пароль суворо конфіденційний. Тільки ви можете його змінити.

    • Наразі це неможливо. Ми можемо розглянути це в майбутньому – доступ до кількох облікових записів з однією електронною поштою / іменем користувача. Наразі, якщо у вас є два або більше магазинів, кожен з яких має різний номер платника ПДВ, вам доведеться створити різні облікові записи на MyPuratos.

    • Я заповнив реєстраційну форму, вказавши свій номер клієнта та адресу електронної пошти, і встановив пароль. Однак, коли я натиснув кнопку «запит на реєстрацію», я отримав повідомлення про те, що мій обліковий запис не може бути створений і що мені потрібно надати додаткову інформацію.

      Коли ви створюєте свій обліковий запис MyPuratos, ми перевіряємо, чи ваш номер клієнта та адреса електронної пошти відповідають даним, введеним у нашу систему. Якщо це так, ваш обліковий запис буде створено автоматично.

      Однак можливо, що надана вами адреса електронної пошти є останньою та не відповідає адресі електронної пошти, яку ми зареєстрували раніше. Або просто ваша адреса електронної пошти ніколи не була зареєстрована в нашій системі. У таких випадках ми просимо вас надати додаткову інформацію, щоб переконатися, що запит надходить від вас і що ніхто не намагається захопити вашу особу.

      Після того, як ми отримаємо та перевіримо цю додаткову інформацію, ми зможемо продовжити активацію вашого облікового запису. Якщо через 3 або 4 робочих дні ви все ще не маєте доступу до MyPuratos, не соромтеся звертатися до нас електронною поштою або попросіть свого представника оновити файл вашого клієнта.

    • 1. Перейдіть до розділу «Рецепти»: 

      2. Якщо вас зацікавив рецепт, натисніть на сердечко у верхньому правому куті. Коли сердечко заповнене, це означає, що рецепт додано до ваших обраних.

       3. Щоб повернутися до своєї інформаційної панелі та переглянути збережені рецепти, натисніть «Мій акаунт», а потім на «Головна сторінка MyPuratos». 

      4. У меню ліворуч натисніть «Мої улюблені рецепти».

    • Щоб насолоджуватися оптимальним переглядом MyPuratos, радимо уникати використання Internet Explorer та використовувати інші браузери, такі як Chrome, Firefox або Safari.

      Натисніть тут, щоб завантажити Google Chrome.

      Натисніть тут, щоб завантажити Firefox.

      Натисніть тут, щоб завантажити Safari.

    • Ми ще не розробили застосунок MyPuratos. Гарна новина полягає в тому, що до MyPuratos можна отримати доступ з будь-якого пристрою: комп’ютера, планшета чи мобільного телефону. Він адаптується до розміру вашого екрана. Якщо ви переглядаєте веб-сторінки зі свого мобільного телефону, не забудьте використовувати центральне меню для навігації між різними розділами.

    • На Android

      відкрийте MyPuratos у браузері, потім натисніть на три маленькі крапки у верхньому правому куті; виберіть опцію «Додати на головний екран». Натисніть «Додати». Ярлик буде додано на головний екран. Натисніть на нього, щоб безпосередньо отримати доступ до свого облікового запису MyPuratos.

    • Натисніть на «Головна сторінка MyPuratos», щоб перейти на панель керування MyPuratos. У меню ліворуч натисніть на «Мої акції». Там ви можете побачити всі свої ексклюзивні акції.

    • Я вже увійшов у MyPuratos зі свого комп’ютера. Чи можу я також увійти зі свого мобільного телефону? Так, ви можете увійти на кількох пристроях одночасно, використовуючи той самий логін і пароль. Якщо ви додаєте товар до кошика зі свого комп’ютера, просто оновіть сторінку на своєму мобільному пристрої, щоб побачити оновлення кошика.

    • Щоб змінити адресу електронної пошти, вам потрібно звернутися до нашої служби підтримки клієнтів. Ми видалимо старий обліковий запис, і ви зможете зареєструватися знову як «існуючий клієнт». Дані у вашому новому обліковому записі залишаться незмінними.

    • Щоб переглянути технічну інформацію про продукти, вам спочатку потрібно увійти в систему. Потім перейдіть на сторінку продукту та натисніть «Документи» під зображеннями продукту, щоб завантажити та переглянути технічний паспорт.

    • 1. Перейдіть до розділу «Рецепти»: 

      2. Якщо вас зацікавив рецепт, натисніть на сердечко у верхньому правому куті. Коли сердечко заповнене, це означає, що рецепт додано до ваших обраних. 

      3. Щоб повернутися до панелі керування та переглянути збережені рецепти, натисніть на значок «Мій акаунт». Потім натисніть на центральне меню та, нарешті, на «Мої улюблені рецепти».

    • На iPhone

      Ця опція доступна лише в Safari. Відкрийте MyPuratos у Safari, потім натисніть на значок внизу екрана зі стрілкою вгору; Виберіть опцію «На головному екрані»; Натисніть «Додати»; Ярлик буде додано на головний екран. Натисніть на нього, щоб безпосередньо отримати доступ до свого облікового запису MyPuratos.

    • Натисніть кнопку «Головна сторінка MyPuratos», щоб перейти на панель керування MyPuratos. У меню ліворуч натисніть «Мої рахунки». Там ви зможете побачити список рахунків-фактур із детальною інформацією та опцією завантаження.

    • На вашому комп’ютері 

      Використовуйте меню ліворуч для навігації між різними розділами MyPuratos. 

      На вашому планшеті або мобільному пристрої 

      Використовуйте центральне меню для навігації між різними розділами MyPuratos.

    • Якщо ви вже є клієнтом (у вас є дійсний номер клієнта): спробуйте вийти, а потім знову увійти до свого облікового запису. Щоб вийти, натисніть «Мій аккаунт» у верхньому правому куті, а потім «Вийти». Потім натисніть «MyPuratos» у верхньому правому куті, а потім «Увійти». Якщо ви вже спробували вийти та знову увійти, але все ще не бачите своїх звичних продуктів, зв’яжіться з нами.

    • Так, ваш номер клієнта прив’язаний до вашого облікового запису, тому ціна продукту буде точно такою ж, як і та, яку ви отримаєте від свого торгового представника.

    • Ви можете повернутися до своєї інформаційної панелі будь-коли. На комп’ютері натисніть «Мій акаунт» у верхньому правому куті, а потім на «MyPuratos»: 

      На планшеті або мобільному пристрої натисніть значок «Мій акаунт».

    • Якщо у вас кілька адрес доставки, ви можете вибрати одну з них для доставки під час оформлення замовлення.

    • Мені пропонують кілька дат доставки після завершення замовлення. Чи можу я вибрати дату, відмінну від моєї звичайної дати доставки?

      Ваша звичайна дата доставки залишається незмінною, навіть якщо на MyPuratos вам пропонують кілька дат. Якщо у вас виникли запитання щодо дати доставки, не соромтеся звертатися до свого представника MyPuratos. Ваш представник також зможе повідомити вас про зміни, особливо під час державних свят.

    • Коли я додаю товари до кошика, я бачу анімацію, яка вказує на те, що товар додано, але через деякий час значок зникає, і я більше не знаю, які товари зі списку товарів знаходяться в кошику. Щоб перевірити, які товари ви вже додали до кошика, просто натисніть на значок «Кошик» у верхньому правому куті. Наразі товари, додані до кошика, не відображаються в розділі «Мої продукти».

    • 1. Після додавання всіх бажаних товарів до кошика натисніть на значок кошика у верхньому правому куті. 

      2. Ви будете перенаправлені на сторінку «кошик». Натисніть «Замовити» внизу сторінки, щоб оформити замовлення. 

      3. Виберіть адресу доставки та платіжну адресу. Якщо у вас є лише одна адреса, натисніть «Далі». Якщо у вас більше однієї адреси, скористайтеся стрілками, щоб відкрити випадаюче меню та вибрати потрібний варіант. 

      4. Виберіть наступну доступну дату доставки. Якщо у вас є кілька доступних дат, і ви не впевнені, яку дату вибрати, зверніться до свого представника. 

      5. Ви побачите сторінку з описом вашого замовлення. Поставте позначку в полі «Я заявляю, що прочитав(-ла) та погодився(-лася) із загальними умовами продажу», а потім натисніть кнопку «Замовити», щоб завершити оформлення замовлення.

      6. Ви побачите сторінку підтвердження «Дякуємо за ваше замовлення!», і отримаєте електронний лист із підтвердженням.

    • Після завершення замовлення ви побачите сторінку підтвердження «Дякуємо за ваше замовлення!» та отримаєте електронний лист із підтвердженням.

      Якщо ви не бачите цього повідомлення в кінці замовлення або не отримуєте електронний лист із підтвердженням, це означає, що ваше замовлення не було передано та не буде оброблено.

      Якщо ви виконали всі кроки, зазначені в розділі «Завершити моє замовлення», але не бачите сторінки підтвердження, зв’яжіться з нами електронною поштою.

    • У розділі «Мої зпродукти» можна відображати 12, 24 або 36 товарів на сторінці. На комп’ютері виберіть потрібний варіант із випадаючого меню. На планшеті або мобільному пристрої натисніть кнопку «Пошук», а потім виберіть потрібний варіант із випадаючого меню.

    • Щоб додати нову адресу доставки, зв'яжіться з нами електронною поштою або телефоном.

    • Використовуйте цей простір лише для коментарів, пов’язаних із вашим замовленням (наприклад: ви не змогли знайти товар, ви доступні лише вдень тощо). Для інших питань скористайтеся формою зворотного зв’язку.

    • У меню ліворуч на панелі керування MyPuratos натисніть на "Імпорт Excel". Ви можете додати кілька товарів до кошика одночасно, імпортувавши файл Excel на цю сторінку. Виконайте наведені нижче дії:

      1. Завантажте шаблон файлу Excel Ви можете використовувати цей шаблон для додавання товарів. Переконайтеся, що ви ввели правильний номер матеріалу – довідковий номер для кожного товару. Поле «номер договору» необов’язкове. Ви можете ігнорувати його, якщо у вас немає договору. Завантажити

      2. Надішліть файл Після того, як ви додали всі потрібні товари до файлу Excel, ви можете надіслати його, щоб додати товари до кошика. Натисніть «Замовити за Excel», а потім завантажте файл Excel. Імпорт може тривати кілька хвилин залежно від кількості товарів у вашому списку.

    • У верхньому правому куті сторінки ви знайдете кнопку «Контакти», щоб отримати доступ до контактної форми. Там ви знайдете наш контактний номер, електронну пошту та адресу. Ви також можете заповнити форму, щоб зв’язатися з нами з приводу конкретних проблем. Ми зв’яжемося з вами якомога швидше.

    • Щоб змінити або скасувати ваше замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою або телефоном.

    • Натисніть на «MyPuratos», щоб перейти на панель керування MyPuratos. У меню ліворуч натисніть на «Моє замовлення». Там ви можете побачити список замовлень зі статусом доставки. Для отримання детальнішої інформації про замовлення, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою або телефоном.

    • На комп’ютері скористайтеся фільтрами ліворуч або функцією пошуку праворуч. Якщо ви використовуєте функцію пошуку, введіть потрібне ключове слово та натисніть значок лупи (або натисніть «Enter»), щоб розпочати пошук.

      На планшеті або мобільному пристрої натисніть «Пошук». Ви можете скористатися доступними фільтрами або шукати за ключовими словами.

    • 1. У меню MyPuratos (бічне меню на комп’ютері або центральне меню на мобільному пристрої чи планшеті) натисніть «Знайти товар».
      2. Ви можете скористатися рядком пошуку або фільтрами, щоб знайти свій товар.