Історія Компанії

Протягом останніх 100 років нашим рушієм є пристрасть до інновацій та бажання постійно вдосконалювати все, чим ми займаємося. Тісні взаємини з вами, нашими клієнтами, завжди надихають нас виходити за рамки можливого, за рамки очікувань.

І як сімейна компанія, ми переконані, що необхідно робити вклад у розвиток суспільства, який би виходив за рамки створення лише економічної цінності. Саме тому ми взяли на себе чіткі зобов'язання, які виконували останні 100 років, і маємо намір не зупинятись на цьому наступні століття. Зобов'язання перед фермерами і постачальниками з якими ми працюємо, перед людьми Пуратос і громадами, в яких ми живемо, зобов'язання щодо збереження продуктової спадщини, перед споживачами в питаннях здорового харчування і останнє, але не менш важливе - зобов'язання перед планетою Земля.

Дякуємо, що продовж століття ви були з нами!

Давайте разом продовжимо будувати майбутнє!

Давайте разом створювати Магію!

Puratos started in a garage

1919

 

Компанія Пуратос була заснована в Брюсселі, Бельгія. Засновник пан Генрі Грут прагнув розробляти, виробляти і продавати інгредієнти для хлібобулочних й кондитерських виробів. Першим продуктом був топінг для виробництва снеків, який він імпортував з Нідерландів. В 1920 році Генрі Грут разом зі своїм сином засновують власне виробництво інгредієнтів для кондитерських виробів і морозива. Батько й син працюють під ім'ям Генрі Грут & Філс, але незабаром змінюють назву компанії на Пуратос - назву, що житиме століття і навіть більше.

Відкрийте для себе ключові факти і цифри про компанію Пуратос, якою вона стала століття потому.

 

Інновації в нашому ДНК

20-ті

 

 Ще на початку свого шляху Генрі Грут і його син почали інвестувати в дослідження та інновації. Жага до нових інноваційних продуктів закладена в ДНК компанії. Першим запатентованим продуктом стала закваска на основі бджолиного меду.

Пізніше був розроблений Пура-Мальт. Брендована хлібна суміш на основі смажених зародків пшениці з солодом і висівками, яка надавала готовим виробам солодовий смак, що був достатньо оригінальним на той час. Зародки пшениці обсмажувались в спеціальній машіні, яку винійшов професор Пікард, відомий своїм рекордом польоту на повітряній кулі, наповненою гелієм, та як винахідник батіскафа ті безпілотного підводного човна.

Хліб на основы Пура-Мальту був не лише смачним, але й корисним для здоров'я. Цей месеж став основним під час кампанії " Подбай про своє здоров'я разом з Пура-Мальтом"

Щоб зробити хліб більш привабливим для споживачів, була розроблена брендована обгортка. В сьогоденні брендований хліб -  звичайна річ, в ті часи це було новинкою для ринку.

Pura-Malté
Корисні продукти завжди були головним пріорітетом

30-ті

 

Після шаленого успіху Пура-Мальту, було розроблено дієтичний хліб ПанОр. В рамках здорового зарчування також було розроблено хліб Гермо Блі - хліб з високим вмістом вітамінів.

На той час молода компанія мала 36 продуктів в асортименті. 

Ми й сьогодні багато зусиль спрямовуємо на розвиток продуктів для здорового харчування. Дізнайтеся про наші зобов'язання та досягнення більше.

 

DonaldDuck
Голуби рятують компанію

40's

 

Війна безумовно  вплинула на роботу компанії: постачання жиру та цукру було сильно обмежене. Оскільки це стратегічно важлива сировина, економічне становище компанії стало катастрофічним, і всі працівники отримали лист про можливі скорочення та звільнення. Але керівництво компанії не могло цього допустити й постійно знаходилось в пошуках рішення.

У 1949 році дуже однією з найпопулярніших розваг були гонки голубів. Випадково було виявлено, що голуби, які їдять хліб Пура-Мальт, виглядають набагато здоровішими і в польотах також швидші за конкурентів.  Вечерами представники компанії відвідували спортивні клуби й презентували продукцію Пуратос, яка могла зробити з їх голубів чемпеонів. 

Саме це допомогло компанії пережити скрутні часи й навіть збільшити продажі у післявоєний період.

 

 

Pigeons
Перший хлібопекарський поліпшувач

50-ті

 

в 1953 році був запущений перший повноцінний хлібопекарний поліпшувач Т500, до складу якого входив жир, емульгатор, цукор й вітамін С.

Для продажів Т-500, кожна демонстрація проводилась як акт мистецтва випічки. Умови виробництва і температура можуть змінюватися і впливати на хліб, борошно нового сезону може бути несподівано різним, дріжджі можуть старіти, а різне обладнання може давати різні результати. Перший технолог-демонстрант почав подорожувати по всій Європі, щоб допомогти пекарям в різних куточках світу. Виходив періодичний журнал, щоб регулярно ділитися інформацією з партнерами (у часи, коли єлектронної розсилки ще не було), вводилися навчальні посібники і навіть був створений телефон гарячої лінії для відповіді на запитання клієнтів.

Сьогодні до ваших послуг глобальна мережа Інноваційних центрів та команда технологів-консультантів, які допоможуть вам стосовно будь-якиз питань у галузі хлібобулочних  кондитерських й шоколадних виробів.

T500
Штаб-квартира в Гроот-Бейгардені і початок правління другого покоління

60-ті

 

Пуратос переміщується до маленького містечка Гроот-Бейгарден на околиці Брюсселя, Бельгія, дей по сьогодняшній день розташована штаб-квартира компанії. Саме в цей час друге покоління сімей власників приєднується до правління компанії, покоління, що поведе Пуратос у нову еру інтерналізації з інноваційними продуктами та диверсифікацією товарного портфелю.

PuratosGrootBijgaarden
Новий рівень в поліпшувачах

70-ті

 

К середені 1970 років, через 20 років після винаходу револючійного поліпшувача Т500, конкуренти наздогнали Пуратос - принаймні з технологічної точки зору. Щоб знову бути першими на ринку, експертам компанії Пуратос необхідно було свіже небачене ринком рішення.

В 1975 комплексний поліпшувач S500 став проривом для компанії. Завдяки S500 для Пуратос відкрились нові ринки, такі як Америка, Африка, Близький Схід та Азія. З того часу цей продукт став одним з найголовніших продуктів для групи з більш ніж 100 формулами, адаптованими під локальні особливості ринків по всьому світу.

Сьогодні S500 це продукт, що кожні 80 секунд продається  десь у світі .

S500
Заснування Belcolade - бренду справжнього бельгійського шоколаду

80-ті

 

У 80-ті роки, коли провідні шоколадні компанії Бельгії були поглинені великими іноземними виробниками, шоколадна спадщина Бельгії опинилася під загрозою. Саме тоді було прийнято рішення про створення власного бренда шоколаду, який зберіг би культурну спадщину Бельгії і ототожнював в собі все найкраще, що є в справжньому бельгійському шоколаді. Так в 1988 році на світ з'явився шоколад Belcolade.

Створення справжнього високоякісного шоколаду є свого роду мистецтвом, для Belcolade це мистецтво відбирати найкращі какао-боби з усього світу, мистецтво комбінувати різні смаки, мистецтво поєднувати новітні технології і традиції шоколадного виробництва.

Щоб дізнатись більше інформації про справжній бельгійський шоколад Belcolade,відвідайте сайт www.belcolade.ua

Belcolade
Освоєння повного виробничого процессу

90-ті

 

В кінці 90-х Пуратос був єдиною компанією в галузі, яка б виробляла всі необхідні інгредієнти для виробництва високоєфективних хлібопекарних  поліпшувачів та сумішей.

Саме в цей час ми запускаємо лінійку заквасок під брендом Sapore, що є анаграмою слова опера ( “operas”). Саме тому всі продукти цієї лінійки отримали назву опер, як "Травіата", "Норма", "Ораколо" та багато інших.

Відкрийте для себе актуальний асортимент поліпшувачів і заквасок.

SaporeTraviata
Запуск O-tentic, розширення продуктового портфелю

2000-ні

 

Використовуючи найновіші технології бродіння, Puratos створив  O-tentic. Продукт, який дозволяє пекарям легко створювати хліб з унікальним ароматним профілем та автентичним характером. І це лише з 4-ма інгредієнтами: борошном, водою, сіллю та O-Тентіком.

У 2004 році Puratos придбав PatisFrance, провідного французького національного виробника, який спеціалізувався на переробці свіжих фруктів та горіхів. Разом з випуском інших продуктів, таких як Harmony, Cryst-o-fil та Acti-fresh, це дозволило Puratos ще більше розширити асортимент продукції для пекарів, кондитерів та шоколатьє.

Otentic
Taste Tomorrow перше всевсітнє дослідження переваг споживачів хлібобулочних, кондитерських, шоколадних виробів

2011

 

Підтримка партнерів в ДНК компанії з перших днів. Світ постійно змінюється,  тому для наших клієнтів дуже важливо передбачити, що буде далі. Тому наприкінці 2011 року Пуратос вперше подорожував світом, щоб зібрати дані споживачів про їх сприйняття та поведінку щодо хліба, кондитерських виробів та шоколаду. Це призвело до нашого унікального дослідження «Смак завтрашнього дня», дослідження світового масштабу, яке пропонує вам глибоке розуміння споживчих тенденцій на глобальному та локальному та рівнях.  

Дізнайтеся більше про результати дослідження Taste Tomorrow.

TasteTomorrow
Запуск Sensobus, унікальної повністю обладнаної сенсорної лабораторії на колесах

2012

 

Смак є ключовим критерієм для споживачів, коли вони купують хлібобулочні вироби, листкові й кондитерські вироби та шоколад. Але як ми можемо допомогти нашим клієнтам створити готову продукцію, яка б повністю відповідала очікуванням споживачів? Зайшовши до споживача і, звичайно, запитавши його!

Саме тому в 2012 році був запущений  Сенсобас ("sensobus"). Унікальна повністю обладнана сенсорна лабораторія на колесах, яка може дослідити споживчі уподобання ваших клієнтів безпосередньо на місці здійснення покупки. Sensobus може приймати до 300 чоловік в день.

З того часу повний спектр мобільних пристроїв для сенсорного аналізу споживачів доступний у всьому світі. 

Це традиційне дослідження  виконане сучасним чином. Дізнайтесь про нього більше!

Sensobus
Відкриття унікальної Бібліотеки Заквасок

2013

 

Ми роками були захопленні й надихались заквасками по всьому всіту, ми переконані, Що майбутнє хліба лежить в його минулому. Ми раді ділитись своєю експертизою в питаннях ферментації й допомогати нашим партнерам створювати смачні й корисні хліба, як у старі добрі часи.

Цей проект дозволив створити справжню спадщину для пекарів та споживачів по всьому світу.  Наша ціль – збереження біорізноманіття активних агентів та створення інноваційних методів використання заквасок в хлібопеченні. Закваски з усіх куточків світу зберігаються (в спеціальних умовах) в Бібліотеці заквасок, що знаходиться на сході Бельгії. Для нас це можливість підтримати дивовижний світ природних ферментів та зберігти при цьому спадщину заквасок, а вивчення їх компонентів  дозволяє нам працювати краще.

Дізнайтесь більше про нашу унікальну бібліотеку.

SourdoughLibrary
Відкриття першої Школи пекарів в Мумбаї, Індія

2014

 

Перше, на що ми звернули увагу, коли розпочали свою діяльність в Індії, це велика кількість дітей на вулицях, що малосподіваються на успішне майбутнє. Батька яких ледь зводять кінці з кінцями і не мають можливості забезпечити своїх дітей освітою. З іншого боку ми зіткуниль з проблемою відсутності кваліфікованих спеціалістів в хлібопекарному ремеслі.

Щоб допомогти тим, кому не пощастило і дати знання, необхідні для роботи в нашій галузі, ми вирішили відкрити Школу пекарів. Курси розроблені таким чином, щоб надати учням практичну підготовку, необхідну для гідного життя. Вранці діти відвідують загальноосвітню школу, а другу половину дня присвячують навчанню пекарській, кондитерській та шоколадній справі. Програма також включає оплачувані періоди стажування в різних компаніях. Учнів, які закінчили школу, ми зобов’язуємося працевлаштувати або в нашу компанію або до одного із наших партнерів.                     

Сьогодні Школи пекарів відкриті в Індії, Бразилії, Мексиці й Південній Африці, ведуться роботи по відкриттю шкіл в інших регіонах.  

Дізнайтесь більше про Школу пекарів.

BakerySchoolIndia
Запуск програми Cacao-Trace: програми, що змінює уявлення про сталий розвиток

2015

 

Традиційний спосіб роботи в шоколадній галузі не забезпечує сталого майбутнього, а ціни на какао занадто низькі. Це змушує багатьох фермерів какао припиняти вирощувати какао-боби й трансформувати свої плантації під їнші культури або протсо напросто  змушує повністю відмовитись від землеробства. Останніми роками галузь зосереджується на допомозі фермерам виробляти більше какао, але це призвело до ще нижчих цін.

Програма Cacao-Trace диференціюється від інших програм галузі фокусом на покращення смаку какао-бобів через правильну ферментацію. Наша багаторічна експертиза в процесах ферментування та спеціально облаштовані центри ферментації ключ до створення шоколаду з надзвичайним природним смаком.  Наші команди по всьому світу навчають фермерів вирощувати какао-боби вищої якості. Разом з нашими замовниками та їх споживачами ми винагороджуємо наших фермерів за їх високоякісні какао-боби, надаючи їм додатковий та стабільний дохід. Програма Cacao-Trace гарантує преміальну ціну  та унікальний бонус на шоколад у розмірі 0,10 євро за проданий кг. Ця стратегія доданої вартості, що змінює правила гри,  дозволяє відчутно вплинути на життєвий дохід фермерів.

Фокусуючись на преміальному смаку і створюючи більшу цінність для всіх учасників гри, Cacao-Trace є єдиною програмою сталого розвитку, яка переосмислює стандарти шоколадної галузі.

Дізнайтесь більше про Cacao-Trace.

 

CacaoTrace
Нове покоління акціонерів приєднуються до ради

2016

 

 

Однією з сильних сторін сімейних компаній є мислення з точки зору поколінь, а не квартальних результатів. У 2016 році нове покоління акціонерів приєдналося до правління та наголосило на важливості мати вплив у цьому світі, що виходить за рамки створення економічної цінності. Ось чому ми взяли на себе чіткі зобов’язання за останні 100 років, але також і для наступних століть. Для фермерів та постачальників, з якими ми працюємо, людей в Пуратосі, громад, в яких ми живемо і для яких ми працюємо, нашої продуктової спадщини, для здоров'я та добробуту клієнтів й споживачів і, нарешті, для Планети Земля .

Дізнайтеся більше про наші зобов'язання перед наступними поколіннями.

 

OurCommitments
100 років Пуратос

2019

 

За сто років компанія Пуратос пройшла неймовірний шлях. У 1919 році в невеликій майстерні в Брюсселі народились перші буханки хліба і були доставлені лише кільком пекарям. У 2019 році міжнародна група з оборотом у два мільярди євро, де працює понад 9 000 працівників у 63 виробничих підрозділах та 104 дочірніх компаніях. 

100YearsPuratos
Меж не існує

За горизонтом

 

 

Мало залишилось тих, хто не вырить, що людина, швидше за все, стане міжпланетним видом. Ймовірно, до кінця цього століття ми створимо колонію на іншій планеті, а саме - Марсі! Щоб створити міцну та стійку колонію на Марсі, людям Марсіанам потрібно буде виробляти основну частину своєї їжі самостійно. Фахівці погоджуються, що ідеальною основною їжею буде хліб.  Тому, що хліб є загальновизнаним найбільш повноцінним і поживним харчовим продуктом.  Але для виготовлення хліба потрібно дослідити можливість вирощування зерна в герметично закритих та повністю контрольованих середовищах. Необхідно враховувати весь процес - від насіння зерна до посівів та від посівів до смачного хліба.

Ключ до вирішення цих проблем може лежати в нашому минулому. Можливо, нам доведеться повернутися до фрезерування каменю, оскільки на Марсі є величезна кількість базальту. Одночасно потрібно буде запровадити інноваційні технології, наприклад, такі як штучний інтелект. Дуже важливим є той факт, що відкриття, які ми зробимо, призведуть до інноваційних застосувань на планеті Земля; часом зовсім в несподіваних галузях. Група Puratos вже серйозно працює над такими спін-оффами, які, сподіваємось, сприятимуть покращенню життя тут, на Землі, зроблять його більш комфортним, здоровішим та набагато сталішим.

SpaceBakery