21 вер. 2023
Прогноз трендів шоколадної індустрії Taste Tomorrow на основі даних глобального опитування 20 000 споживачів у 50 країнах, а також останнього онлайн-аналізу даних за допомогою штучного інтелекту.
Над якими шоколадними інноваціями варто попрацювати? У цьому прогнозі для шоколадної індустрії на 2024 рік ми висвітлюємо шоколадні тренди, які є найпопулярнішими або швидко з’являються серед споживачів у всьому світі. Дослідження Taste Tomorrow дає змогу зрозуміти бажання споживачів та їхні мотиви, які можна використовувати, щоб випередити конкурентів.
Ось 3 найгарячіші тренди, що формують шоколадну індустрію 2024 року:
Їжа для настрою
Екологічне фермерство
Рослинна основа
Ці тренди знайшли своє підґрунтя у масштабних дослідженнях, проведених Taste Tomorrow, провідною програмою споживчих досліджень у галузі хлібопекраської, кондитерської продукції та шоколаду. Він встановлює глобальний орієнтир, збираючи інформацію від 20 000 споживачів у 50 країнах. Наша особлива методологія поєднує ретельні опитування споживачів із вдосконаленим постійним онлайн-відстеженням за допомогою новітніх методів семантичного штучного інтелекту, розкриваючи основні потреби споживачів і мотиви, що керують цими трендами.
Дослідження базується на 3 стовпах:
ШІ та Data Science - постійний аналіз обговорень у соціальних мережах, пошукових запитів і згадок 9 мовами, щоб виявити нові тренди та передбачити траєкторію їхнього зростання
Опитування споживачів у всьому світі - культурна компетентність, яка є незамінною для розшифровки потреб споживачів, мотивації та наративів, що лежать в основі кожного тренду
Структура трендів - наші експерти розглядають тренди під глобальною призмою, щоб зрозуміти їхню повну екосистему.
Дізнайтеся більше про методи прогнозування трендів Taste Tomorrow.
Смаколики заряджають на чудовий настрій
Багато споживачів вважають шоколад невід’ємною частиною здорового харчування. Особливо зараз позитивний настрій розглядається як частина міцного здоров’я, а їжа, яка робить вас щасливими, стає святим Граалем. Інгредієнти, які покращують загальне самопочуття, піднімаючи настрій, такі як шоколад, користуються великим попитом: 65% споживачів у всьому світі шукають їжу, яка покращує психічне здоров’я. Але інтерес дійсно зростає на Близькому Сході та в Африці (82%) і Південній Америці (81%).
Управління тривогою та зниження стресу є особливо важливими. Деякі дослідження показують, що флавоноли — рослинні сполуки з антиоксидантними властивостями — які містяться в чорному шоколаді, можуть принести користь роботі мозку, завдяки чому справлятися зі стресовими ситуаціями стає легше. Інші дослідження показали, що вживання продуктів, багатих на какао, може покращити ваш настрій у короткостроковій перспективі. Але окрім усіх наукових доказів, кожен любитель шоколаду, звісно, давно знав, як приємно насолоджуватися цим чудовим смаком, що зігріває серце.
Споживачі, які хочуть отримати кращу зосередженість, більше енергії чи підняття настрою, все частіше обирають шоколад із ботанічними компонентами. Ботанічні компоненти — це квіти, листя, коріння, насіння або стебла рослин, які цінуються за свої лікувальні, ароматичні чи кулінарні властивості. Згадайте розмарин, корицю, гібіскус, евкаліпт або кардамон. Ці трави та спеції часто посилюють користь какао для здоров’я.
68% споживачів у всьому світі вважають, що ботанічні компоненти додають шоколаду корисності, що на 15% більше, ніж у 2021 році. Ще більше людей переконані в їхній смачності, а саме 73%. Завдяки цьому ботанічні компоненти займають друге місце після горіхів і фруктів як інгредієнт, який може зробити ваш шоколад смачним і корисним.
Шоколадний бренд Wizards Magic пропонує плитку шоколаду, наповнену ромашкою та лавандою, яку вони називають «Sweet Dreams» (Солодкі сни). Шоколад наповнений цими рослинними компонентами, блакитністю і вітаміном Е, щоб допомогти споживачам розслабитися і забезпечити хороший нічний сон. Вони вміло використовують передбачувані переваги рослинних продуктів для здоров’я, рекламуючи шоколад для конкретного моменту та оздоровлювальних цілей.
Справедливо для фермерів – краще для всіх нас
Fair Trade Original, Rainforest Alliance, шоколад без рабства, кліматично нейтральний, багато обгорток шоколаду всіяні сертифікатами та позначками, які дають споживачам гарантії щодо того, як вироблено какао. Недаремно, оскільки наше опитування показує, що 68% споживачів у всьому світі зацікавлені в продуктах, які походять із екологічних методів фермерства.
Якщо раніше екологічне фермерство було здебільшого спрямоване на родючість ґрунту, біорізноманіття та нешкідливу боротьбу з шкідниками, тепер ми бачимо, як споживча увага зміщується в бік ланцюгів поставок, сировини та етики. Значний інтерес викликає соціальний вплив вирощування какао: 65% людей зараз шукають ті продукти, де вони точно впевнені, що фермери отримують справедливу ціну та/або дохід. У 2021 році цей показник становив 60%.
Чудовий спосіб отримати вигоду від тренду екологічного фермерства — це використовувати шоколад, як-от Belcolade Cacao-Trace. Шоколад Cacao-Trace підтримує соціальний та економічний розвиток фермерів какао та їхніх громад. Забезпечує збалансований розподіл прибутку в ланцюжку створення вартості, а фермери отримують унікальний шоколадний бонус, надбавку за якість, на додаток до справедливої ціни за свої зерна. Цей підхід призводить не лише до кращого життя фермерів та їхніх громад, але й до смачного шоколаду для споживачів.
Так само смачно і без почуття провини
Рослинний рух захоплює світ шоколаду. Більше не тільки малі нові виробники займаються екологічно чистими шоколадними продуктами, безпечними для тварин і планети, вже навіть транснаціональна компанія Nestlé випустила веганський KitKat. Багатонаціональна харчова компанія модифікувала рецепт культової плитки шоколаду таким чином, щоб екологічний слід був на 18% нижчим, ніж у звичайної плитки. Шоколад виробляється з екологічно чистих джерел, а молоко було замінено альтернативою на рисовій основі, щоб зберегти текстуру та смак оригіналу.
Веганський KitKat відповідає зростаючому апетиту споживачів до продуктів рослинного походження. 56% споживачів у всьому світі купують продукти рослинного походження принаймні щомісяця, що є різким зростанням порівняно з 36% у 2018 році. Багато хто вважає рослинні ласощі приємним моментом та насолодою без почуття провини. Споживачі все більше усвідомлюють вплив харчової системи на клімат і беруть це до уваги у своїх рішеннях про покупку, що робить веганський шоколад логічним вибором.
Вибір веганської їжі дає споживачам відчуття гордості, оскільки це сигналізує про їхнє здоров’я та соціальну свідомість. Але заперечення щодо того, що веганська їжа менш смачна, також слабшають, оскільки 52% погоджуються, що рослинні альтернативи смакують так само добре, як продукти тваринного походження. У шоколадній промисловості найбільшою перешкодою на шляху створення творів на рослинній основі була розробка безмолочного молочного шоколаду та білого кувертюру з такою ж чудовою технологічністю та універсальністю використання, як і його молочний аналог. Але завдяки сучасним рішенням і технологіям тепер доступні шоколадні рішення на рослинній основі для професіоналів, які дозволяють створювати веганські продукти без шкоди для смаку та текстури, таким чином розчищаючи дорогу для запуску багатьох нових веганських шоколадних продуктів.
Цілий рік ми ділимося майбутніми трендами у шоколаді, популярними в Інтернеті виробами та останніми думками споживачів на сайті Taste Tomorrow.com. Підпишіться на нашу розсилку та переконайтеся, що ніколи не пропустите можливість залишатися попереду та вивести свій бізнес на новий рівень.