Трендові текстури захоплюють хлібопекарську, кондитерську та шоколадну промисловість

16 жовт. 2025

Chocolate
Hype & Trend Signal
Artisans
Retail
Cross-category
Industry
Foodservice
Bakery
Patisserie
Hospitality
Chocolatiers
Trend Updates

Згідно з нашим глобальним опитуванням споживачів, 72% споживачів шукають продукти харчування та ласощі з різноманітними текстурами. Але які текстури справді набирають популярності та де вони з'являються? За допомогою наших глобальних інструментів відстеження трендів Taste Tomorrow на базі штучного інтелекту в поєднанні з людським інтелектом ми проаналізували мільйони згадок у соціальних мережах та пошукових запитів 7-ма мовами в 16-ти країнах. Це дає нам огляд найбільш обговорюваних текстур, яких бажають споживачі, від жувального печива до випічки, яка є одночасно м'якою, кремовою та хрусткою.

Дізнайтеся, які текстури варто дослідити.

Багаті начинки 

В тренді зараз: карамельні та кремові серединки

Круасани, начинені кремом з фісташок та рікоти, сендвічі «снікердудл» з морозивом та карамеллю або бомболоні; солодкі булочки, начинені італійським кондитерським кремом. Ласощі з вишуканою начинкою переживають бум. Візуальна привабливість розлитої карамелі та текстурний контраст запечених каннолі з кремом вважаються неперевершеними. Особливо на турецькому, англійському, іспанському, французькому та італійському ринках, де інтерес до цих видів снеків зріс на 24% до 61% за останній рік.

Кремові начинки з насиченими смаками, такими як шоколад, карамель та фундук, найбільше затребувані для тортів, шоколаду, печива та тістечок. Ці класичні варіанти надають відчуття затишку і часто обираються через ностальгію. Більш трендовим варіантом є фісташка, яка також додає гарного яскравого кольору. Шоколадні цукерки з карамельною начинкою від Sanders Candy – типові ласощі, що зіграли на цьому тренді. До свого 150-річчя вони випустили різновид цукерок зі смаком святкового торта з білого шоколаду з різнокольоровою посипкою для додаткової текстури.

Хоча люди люблять кусати снек і знаходити всередині тягучу карамельну серцевину, багатьох споживачів непокоїть високий вміст цукру та використання штучних добавок. Щоб задовольнити цей попит на більш усвідомлене задоволення, може бути корисним дослідити способи пропонувати ці сенсорні ласощі здоровішим способом. Це може включати використання інгредієнтів з чистою етикеткою, зменшення вмісту цукру або жиру або пропонування менших порцій.

Жувальний укус

В тренді зараз: м’які та жувальні текстури, в які можна занурити зуби

З 1,4 мільйонами згадок в Інтернеті за останній рік, жувальна текстура зараз є другою за величиною тенденцією. На багатьох ринках жувальна текстура – ​​це абсолютно нова текстура, яку можна використовувати у випічці. Хоча це улюблена риса в багатьох азійських кухнях, жувальна текстура не досліджується більшістю західних споживачів. Але люди на німецькому, французькому та турецькому ринках найбільш відкриті до спроб чогось нового, де інтерес до жувальних текстур зростає відповідно на 49%, 29% та 24%. На англомовних ринках ми спостерігаємо зростання на 16%.

Ми очікуємо, що популярні жувальні азійські ласощі, такі як рисові кульки мочі, з'являтимуться все частіше. А також тістечка, в яких використовуються перлини тапіоки, відомі з bubble tea. Інгредієнти, які набирають популярності завдяки цій любові до жувальної текстури:

  • Таро — це крохмалистий коренеплод, який після приготування стає пухким і жувальним. Кульки таро — розім'яте таро з крохмалистим борошном — є популярним інгредієнтом тайванських десертів.

  • Клейке рисове борошно, головним чином відоме як інгредієнт для мочі, але також може використовуватися для тортів, печива, млинців та похідних мочі, таких як морозиво мочі та пончики мочі.

  • Насіння чіа ідеально підходить для кремової та жувальної текстури у корисних ласощах на рослинній основі. Після замочування це насіння утворює гелеподібну або пудингоподібну текстуру.

  • Тапіока, відома завдяки перлинам з bubble tea, але також улюблена в Бразилії за використання в пудингах, млинцях і тортильях.

Контраст текстур

В тренді зараз: мультисенсорні враження, що захоплюють смакові рецептори

Хрусткі ТА кремові, повітряні ТА хрусткі чи жувальні ТА тягучі – споживачі люблять відчуття захоплення від текстурного контрасту. Це можна знайти в класичних ласощах, таких як макарон та лава-кейк, але найбільшою рушійною силою 1,6 мільйона розмов та пошукових запитів щодо комбінацій текстур є нові вироби, які поєднують несподівані текстури. Ця тенденція зросла більш ніж удвічі англійською мовою, але також помітна на італійському (+48%), іспанському (+38%), турецькому (+37%) та німецькому (+29%) ринках.

Споживачі шаленіють від креативних гібридів та багатошарових десертів. Наприклад, печиво-пиріг від Tiff’s Treats, який має хрустке печиво зовні та м’яке та повітряне тісто, схоже на пиріг, всередині. Дубайський шоколадний круасан від Chip City: круасан з тістом для печива з шоколадною крихтою, политий шоколадно-фісташковим кремом та прикрашений хрустким катаіфі. Або ж печиво-боба від Molly Bz, м’які шматочки, наповнені перлинами з тапіоки. Усі ці ласощі дарують безліч відчуттів в одному шматочку.

Згідно з нашими даними, споживачі шукають готові продукти з різноманітними текстурами. Звичайно, ви можете створити абсолютно нові ласощі, щоб задовольнити цей попит, але також можна внести зміни до ваших класичних виробів. Черпайте натхнення з Oreo, пропонуючи надтонкі та подвійні варіанти начинки, щоб створювати інновації на основі текстури, натхненні вашими хітами продажів.

Хрустка та розтріскувальна текстура

В тренді зараз: хрусткі текстури, які доводять – чим голосніше, тим смачніше

У хлібі хрустка скоринка вважається маркером якості та свіжості. Для випічки та шоколаду хрусткість додає задоволення. Це мультисенсорний досвід, який можна відчути, скуштувати та почути. На багатьох ринках це текстурний тренд, що найшвидше розвивається:

  • турецький +116%

  • французький +83%

  • німецький +64%

  • португальський +51%

  • італійський +47%

  • англійський +20%

Інгредієнти, які виграють від популярності хрустких текстур, – це горіхи та тісто філо. Ажіотаж навколо тіста філо видно по таких ласощах, як грецька спанакопіта та турецький бурек, які з'являються на сторінках фуд-блогерів в TikTok та Instagram. Наприклад, хвилястий пиріг або хвилястий кейк – зморшкувате тісто філо з начинкою, полите яєчною сумішшю. Ці творіння нагадують надзвичайно хрусткий кіш через десятки надтонких і супер-хрустких шарів.

Горіхи та насіння – це натуральний та здоровий спосіб додати хрусткості та смаку. Саме тому волоські горіхи, пекан, мигдаль та фундук є популярними добавками до випічки. Але наймоднішим горіхом зараз є фісташка, популярність якої значно зросла через появу дубайського шоколаду. Наше дослідження Taste Tomorrow показує зростання на 122% за останні 12 місяців. Катаїфі – ще один інгредієнт дубайського шоколаду – також швидко стає популярним інгредієнтом для цікавої текстури. Згідно з нашими даними, за останній рік кількість згадувань цього подрібненого тіста, яке часто називають «волоссям ангела», в соціальних мережах виросло на 785%, і ми прогнозуємо, що незабаром на ринку кондитерських виробів з'явиться багато близькосхідних витворів з цього хрусткого тіста.

Використовуйте текстуру як рушійну силу насолоди

Неважливо, що ви оберете: тягучу серединку, жувальні шматочки, хрусткі шари чи несподівані поєднання. Головне, щоб ви пропонували споживачам мультисенсорний досвід. Почніть з невеликих текстурних змін, які сподобаються фанатам, або експериментуйте зі сміливими, новими ласощами. Хто знає, можливо, правильна текстура зробить ваш новий продукт наступною вірусною сенсацією.

Схожі статті