Трансформація ринку хліба в Україні

28 серп. 2019

           Компанія Purаtos завжди прагне до тісної взаємодії зі своїми партнерами та споживачами. Колекціонуючи технології та досвід кулінарних культур різних країн, Purаtos створює можливості для процвітання та ринкового успіху своїх клієнтів, постійно пропонує інноваційні продукти, які користуються високим попитом та розвивають ринок.

          Однак, крім статусу партнера в інноваціях Purаtos вже завоювала статус компанії - законодавця трендів розвитку ринку та впровадження нової культури споживання різних продуктів. Так, починаючи з 2005 року, компанія Purаtos сприяє розвитку культури споживання хорошого хліба в Україні.

          Розвиток ринку хліба як основного продукту споживання в першу чергу в будь-якій країні обумовлений її історією, аграрно-кліматичними можливостями, а також національними смаковими уподобаннями населення. Так склалося, що культура споживання хліба в країнах колишнього СНД була обумовлені історичними факторами - війною, розрухою, періодом перебудови, економічною кризою. Це сформувало традицію споживання хліба, як базового продукту для втамування голоду. Були часи, коли хліб був дуже дешевим продуктом, підприємства хлібної промисловості датувалися державою. Хліб, як продукт, був настільки знецінений, що їм годували сільськогосподарських тварин. Все це створило замкнуте коло проблем - дешеві сорти хліба довгий час не давали виробнику генерувати достатньо прибутку, необхідного для подальших інвестицій в модернізацію виробництва, що забезпечила б можливість виготовлення конкурентоспроможної продукції.

          Однак, ринок рухався вперед, світові тенденції та культура споживання з країн Європи поступово прийшли в Україну. Хлібні традиції Франції, Італії, Німеччини та багатьох інших країн відомі по всьому світу, і тим, хто відвідував ці країни, відомо, що культура споживання хорошого хліба не менш важлива для європейців, ніж культура споживання вина або сирів. Кожен споживач заслуговує на те, щоб мати можливість придбати хороший хліб, щоб цей хороший хліб був на полицях магазинів.

          Починаючи з 2005 року український ринок хліба розвивається в напрямку пропозиції якісного хорошого хліба, створюються впізнавані бренди, формується нова культура споживання цього продукту, в чому компанія Purаtos бере активну участь.

         У прагненні Purаtos розвивати ринок хліба, компанія реалізує безліч знакових проектів для українського ринку. Одним з них є розробка ефективного продуктового портфелю хлібопекарських поліпшувачів, що цілково адаптований під потреби українських виробників та врожаї борошна поточного року. Зручною та наочною візуалізацією цього продуктового портфеля є «Матриця хлібних покращувачів Puratos, яка створена для клієнтів компанії.

          Як надійний партнер в інноваціях, команда «Puratos-Україна» завжди пропонує своїм клієнтам оптимальні рішення та найкращі продукти. Для кожного свого партнера компанія Puratos прагне бути джерелом натхнення, надаючи ефективні рішення та надаючи імпульс для успішного розвитку.

          Так за період з 2017 по теперішній час, спільно зі своїми партнерами, компанією «Puratos-Україна» було реалізовано понад 100 нових проектів з виробництва хліба та хлібобулочних виробів. А експертами з маркетингу компанії була надана підтримка партнерам-виробникам в розробці брендів і упаковки хліба.

          Також в Інноваційному центрі Puratos в Києві постійно проводяться навчальні семінари та тренінги, для всіх бажаючих познайомитися з унікальними технологіями та можливостями виробництва якісних, затребуваних і рентабельних хлібобулочних продуктів для українського ринку.