Тенденції розвитку ринку на службі у сучасного бізнесу

          Будь-який бізнесмен знає, що його ринковий успіх безпосередньо залежить від того, наскільки його справа відповідає потребам споживачів та передбачає їх. У сторіччя достатку продуктів харчування, саме у покупців існує право вибору, яке активно диктує ринку напрямок майбутнього розвитку. Голосуючи своїми гаманцями, покупці вирішують, яким продуктам і послугам бути затребуваними, а які повинні піти з ринку, тільки-но з'явившись на ньому.

          Щоб передбачити майбутні тенденції та продовжувати виробляти кращу продукцію, важливо по-справжньому знати своїх споживачів. Саме такий підхід до бізнесу використовує компанія Puratos, яка завдяки поглибленому аналізу потреб та очікувань клієнтів на світовому і локальному рівнях, регулярно відстежує еволюцію існуючих тенденцій і розкриває нові. Це дозволяє Puratos забезпечувати комплексну підтримку клієнів-виробників по всьому світу та бути надійним партнером з інновацій вже понад 100 років.

          Сприяння розвитку бізнесу своїх клієнтів - двигун роботи Puratos на ринках хлібопечення, кондитерського та шоколадного виробництва.

У Інноваційних центрах Puratos, відкритих по всьому світу, ведуться науково-дослідні розробки, також компанія регулярно проводить масштабні дослідницькі проекти, спрямовані на виявлення нових споживчих правил гри.

  • Які актуальні потреби споживачів?
  • У чому полягають основні очікування та побажання покупців?
  • Які напрямки продукції їх цікавлять найбільше?
  • Які споживчі очікування щодо якості, натуральності, корисності і смаку продуктів?
  • Яким чином і на підставі чого споживачі роблять свій вибір, приймають рішення та формують свою споживчу лояльність?

          Для відповідей на ці питання, ставлячи перед собою завдання досконального розуміння глобальної і локальної поведінки споживачів та визначення тенденцій ринку, а також з великим бажанням надихати виробників на подальші інновації та успішний розвиток, компанія Puratos реалізує маркетинговий дослідницький проект Taste Tomorrow.

          В рамках унікального дослідження Taste Tomorrow в 2019 році було опитано більше 17 000 споживачів в 40 країнах, проведені експертні інтерв'ю з 80 гурманами в 8 містах світу, що задають тенденції галузі, було проведено опитування клієнтів та експертів галузі. Проведення дослідження такого масштабу вимагає значних зусиль і вкладень, це ще раз підтверджує прихильність Puratos допомагати своїм клієнтам бути більш успішними в їх бізнесі.

          Результати дослідження підтверджують, що споживачі надають дедалі більшого значення тієї їжі, яку вони їстимуть в майбутньому і демонструють дев'ять актуальних тенденцій, які вже виявлено та вони будуть впливати на споживчі переваги в найближчі кілька років.

Taste Tomorrow виявив явну зміну споживчих очікувань від компаній-виробників. Смак та свіжість залишаються класичними основами вибору, а життя у відповідності зі здоровим та етичним способом життя набувають першорядного значення. У той же час, споживачі шукають досвід споживання нового рівня, ремісничі та гіперперсоналізовані продукти, що доставляються до них з максимальною зручністю. Все це принесе в найближчі роки безліч технічних, організаційних і маркетингових викликів в галузі.

          Презентація результатів Taste Tomorrow проводилася на 4 глобальних заходах в 4 точках світу - Гонконгу, Чикаго, Барселоні та Сан-Паулу протягом 2019 року, після чого відбулося безліч локальних заходів. Це зачіпає тисячі клієнтів-виробників по всьому світу та надає фантастичну можливість допомогти їм створювати успішні продукти, що відповідають очікуванням споживачів.

          У вересні 2019 Києві відбулася Всеукраїнська презентація з серії Taste Tomorrow - 2019, на якій компанія Puratos ділилася зі своїми партнерами інсайтами та новими ідеями. Гостями свята були власники бізнесів і ключові особи компаній-гравців хлібопекарського, кондитерського та шоколадного виробництва України.

Тепер компанії Puratos належить провести безліч персональних презентацій та коворкінгов зі своїми клієнтами-виробниками, спрямованих на спільний пошук нових ідей продуктів, знаходження "блакитних океанів" і розробку реальних проектів, спрямованих на формування майбутнього галузі. Для того, щоб бути «на гребені хвилі» департамент R & D (Research & Development) розробляє трендові технологічні новинки, розширюючи асортимент інноваційних продуктів та високотехнологічних рішень від компанії Puratos.

          Стаючи клієнтом Puratos, компанія-виробник знаходить надійного супутника та наставника в інноваціях і ефективних технологіях розвитку бізнесу, який має передовий досвід роботи і пропонує не просто розвиток, а новий рівень ведення бізнесу.