13 лип. 2019
Раді повідомити всім, що наша компанія пройшла аудит системи менеджменту безпеки харчових продуктів і отримала міжнародний сертифікат FSSC 22000, який є свідченням визнання високої якості продукції Puratos усіма організаціями, що входять в світовий ланцюжок поставок харчових продуктів.
На сьогоднішній день стандарт FSSC 22000 є найбільш надійною і незалежно керованою системою сертифікації систем харчової безпеки в світі. Сертифікація проводилася міжнародною компанією ІП "SGS Україна" (Швейцарія). Група SGS є світовим лідером і новатором на ринку контролю, експертизи, випробувань і сертифікації. Заснована в 1878 році, сьогодні SGS визнана еталоном якості та ділової етики. Більш 95,000 співробітників працює в мережі SGS, яка налічує понад 2,400 офісів і лабораторій по всьому світу зі штаб-квартирою в Женеві, Швейцарія.
Сертифікація FSSC 22000 схвалена Глобальною ініціативою з безпеки харчових продуктів (GFSI - Global Food Safety Initiative) і Європейським співробітництвом з акредитації (EA - European Co-Operation for Accreditation). Крім того, дана схема підтримується Конфедерацією галузей харчової промисловості Євросоюзу (CIAA - European Food and Drink Association), Американською асоціацією виробників продуктів харчування (GMA - American Groceries Manufacturing Association) і повністю визнана органами акредитації по всьому світу.
Завдяки сертифікації за вимогами FSSC 22000, ми даємо можливість представити нашим партнерам свою продукцію на міжнародному ринку, відкриваємо для них ринок Європи. Тепер для клієнтів Puratos відкриваються можливості по створенню продукції для великих міжнародних торгових мереж, а також клієнтів, які наполягають на незалежній перевірці якості і безпеки продукції, що виробляється.
Відкриваючи можливості для представлення продукції на нових ринках, наші партнери також знаходять маркетинговий інструмент для залучення більшого числа лояльних споживачів і нових ділових партнерів і можуть безперешкодно формувати репутацію виробника високоякісної і безпечної продукції.
Для компанії впровадження вимог було вагомою і непростою командною роботою, наступний етап - підтримка і вдосконалення створеної системи менеджменту якості.