Як рослинне харчування трансформує ринок?!

Маркетингові дослідження
Здорове харчування

Це те, що на думку багатьох експертів, відбудеться у всіх галузях промисловості в найближчі часи через всесвітню пандемію. Коли мільйони людей по всьому світу все ще знаходяться в самоізоляції, а інші повертаються до «нормального життя», виникає питання, чи зможе майбутня реальність бути такою ж, якою ми знали її раніше. Ринкова трансформація для деяких галузей може бути дуже значною.

Реальність така, що харчова галузь постійно розвивається. Виникає питання, яким буде її подальший розвиток?

Одним з припущень є те, що рослинне харчування буде новою споживчою нормою. У квітні 2020 Міжнародна дослідницька компанія IPSOS провела опитування серед 28 000 чоловік по всьому світу:  79% із цих споживачів заявили, що будуть обирати продукти, що є більш здоровими та корисними для навколишнього середовища.  А в деяких країнах, таких як Бразилія та Мексика, до 91% респондентів погодилися з цим твердженням.

Із прагненнями споживачів завжди розвивається ринок. Так, у  Китаї очікується, що до 2023 року альтернативний ринок м’яса на рослинній основі виросте до 12 млрд доларів, в порівнянні з 10 млрд доларів в 2018 році.

Чому рослинний ринок росте так швидко?

Те, що почалося як масова маніфестація проти жорстокого поводження з тваринами, потім перейшло в рослинну дієту – тренд серед знаменитостей, починаючи від Пола Маккартні до Майлі Сайрус. Тепер в популярній мережі Instagram присутні більше 94 мільйонів зображень з тегом #vegan та більше ніж 28 мільйонів з тегом #plantbased.

Однак, мотиви швидко змінюються. Згідно з опитуванням IPSOS, споживачі тепер роблять вибір корисний не тільки для себе та тварин, але той, що  несе користь планеті. Це є основою їх вибору рослинного харчування.

РОСЛИННЕ ХАРЧУВАННЯ: ЗДОРОВ ‘Я ТА СТІЙКІСТЬ.

Вживання виключно рослинної дієти не гарантує  ідеального здоров’я. Однак, якщо воно поєднується із збалансованою та багатою поживними речовинами їжею, це, безумовно,  може привести до доброго здоров’я.  Багато світових досліджень демонструють, що  в порівнянні із західними дієтами, збільшення споживання рослинних продуктів, таких як цільнозернові, бобові, фрукти та овочі пов’язано з більш низьким ризиком захворювань серцево-судинної системи, діабету 2 типу, ожиріння та інших захворювань.

Що стосується стійкості, споживачі вважають, що при переході на рослинну дієту, вони можуть не тільки поліпшити власний стан, але й зробити світ кращим.

Інші продукти тваринного походження використовують все більш ресурсів, ніж продукти рослинного походження.  Дослідження  та прогнози показали, що відмова від продуктів тваринного походження може значно скоротити викиди вуглецю, споживання води та відходи від продуктів, які потрапляють в світовий океан.

Споживачі в усьому світі явно дбають про своє здоров'я і життєздатність, і на те є вагомі причини.

Але чи буде це розвиватися та триватиме надалі? Часто найбільш тривалі зміни відбуваються в тій галузі, яку і споживачі, і підприємства роблять пріоритетною.

Прекрасним прикладом цього є HACCP, який являє собою систему управління і процес для забезпечення безпеки харчових продуктів.  Після десятиріччя масових відкликань і протестів громадськості HACCP, нарешті, отримав широке визнання у виробників продуктів харчування на міжнародному рівні та був прийнятий в якості обов'язкового в багатьох країнах світу. Ця ініціатива в кінцевому підсумку вплинула на здоров'я і гігієну споживачів протягом поточного десятиріччя.

 У 1985 році в США з населенням 237 мільйонів чоловік було зареєстровано понад 31 000 випадків захворювань харчового походження. У 2017 році з населенням 325 мільйонів чоловік було зареєстровано менше 15 000 випадків.

Виробники продуктів харчування зробили рішучі кроки, щоб врятувати життя людей, і це спрацювало.

Тепер багато хто задається питанням, чи будуть представники харчової промисловості настільки ж уважні до тварин? До харчування для здоров'я споживачів? Або для планети? Або споживачам доведеться продовжувати цю ініціативу в напрямку більш сталого способу життя?

Взявши на себе відповідальність за продукти харчування, які ми виробляємо, у харчовій промисловості є можливість надавати довгостроковий вплив на суспільство.

Як пекарі, кондитери та шоколатьє, ми можемо почекати, поки споживачі в усьому світі не почнуть вимагати рослинного харчування, або ми можемо самостійно зробити активні кроки для забезпечення наших клієнтів смачними, корисними і екологічними продуктами.

РІШЕННЯ ВІД PURATOS

Хоча заміна масла, яєць та молока може здатися нелегкою в темі випікання, щоб допомогти виробникам почати, ми зібрали наші найкращі хлібобулочні, кондитерські та шоколадні рішення на рослинній основі:

Sunset Glaze: готова альтернатива використанню яєць, що забезпечує характерний блиск та колір,  безпечна та гігієнічна завдяки технології UHT.

Satin: асортиментна лінійка універсальних сумішів на рослинній основі, для використання яких потрібні тільки вода та масло.

Ambiante: готовий для збивання безмолочний топінг з високою продуктивністю, простотою у використанні.

Splendid:  безмолочний топінг, відмінно підходить до прикраси тортів, з максимальною стабільністю, можна збивати при будь-якій температурі від 10 до 30 ° C.

Mimetic: жир нового покоління на рослинній основі, зручний та економічний, забезпечує відчуття натурального масла.

Puravita: хлібна зернова суміш, яка допомагає задовольнити потреби в білку, клійковині, вітамінах та мінералах.

Давайте надавати позитивний вплив на себе та майбутні покоління вже зараз!